Garantie

Vragen over garantie
Wat voor soort garantie heb ik? Op al onze producten heb je standaard 1 jaar garantie. Staat bij een product een andere garantietermijn vermeld, dan geldt de vermelde garantietermijn.
Wat valt onder garantie? Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant. De volgende zaken vallen onder garantie:
  • Fabricagefouten
  • Materiaalfouten
Wat valt niet onder garantie? Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant. De volgende zaken vallen niet onder garantie:
  • Invoeden op het product van buitenaf (schimmel, spot, textielverkleuring)
  • Scheuren in stof
  • Slijtage
  • Ritsen
Ik heb een klacht of probleem. Hoe lossen jullie dit op?

Het kan zijn dat u een probleem of klacht heeft over een levering of over een product. Dat is vervelend voor u en dat willen we graag oplossen. Wij hechten er waarde aan dat u tevreden bent over onze producten en service. Daarom kijken we samen met u naar een oplossing.

Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, vragen we u om uw klacht of probleem altijd per e-mail aan te melden. Ons e-mailadres is klantenservice@tuinkussenshop.nl Voegt u alstublieft de volgende informatie toe, zodat wij direct aan de slag kunnen met een oplossing.

  • Factuurnummer van uw bestelling
  • Naam of artikelnummer van het product (in geval van probleem met product)
  • Één of meerdere foto's (in geval van probleem met product)
  • Beschrijving van het probleem of de klacht

    Wij proberen uw bericht zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen een werkdag te beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Tuinkussenshop.nl bij is aangesloten.

Navigatie
Het product is met succes toegevoegd aan de winkelwagen
0 0 in winkelwagen - Totaal 0,00