Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Wanneer je je pakketje niet hebt ontvangen, dan kun je het volgende doen:
- Controleer de track & trace code van het pakket die je per mail van ons hebt ontvangen. Als er vertraging is bij PostNL, dan wordt dat hier aangegeven. Mail niet ontvangen? Controleer dan de spam box.
- Kijk of het bezorgadres klopt. Klopt het adres niet, dan kun je dit zelf aanpassen via de PostNL app. Als het pakket nog niet verstuurd is, dan kunnen wij het adres uiteraard nog voor je aanpassen.
- Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? PostNL bezorgt het pakket bij de buren, of geven het af bij een PostNL-afhaalpunt.
Geeft de track en trace code aan dat je pakket bezorgd is, maar heb je niks ontvangen? Dan is het pakket in de meeste gevallen bij de buren bezorgd, of wordt het pakket binnen twee dagen alsnog bezorgd.
Is je pakket langer dan een week onderweg? Laat het ons dan per e-mail weten via klantenservice@tuinkussenshop.nl. Wij starten dan een onderzoek, om ervoor te zorgen dat je pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd wordt.
Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Grote bestellingen worden vaak verdeeld over meerdere pakketten. Deze pakketten worden niet altijd gelijktijdig door de bezorger geleverd. Je kunt het tweede deel van de zending binnen een paar dagen verwachten.
Duurt de levering van een pakket langer dan een week? Laat het ons dan per e-mail weten via klantenservice@tuinkussenshop.nl. Wij starten dan een onderzoek bij PostNL, om ervoor te zorgen dat je pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd wordt.
Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een pakket-punt?
Ja, dat kan, mits je bestelling met een pakketbezorger verzonden kan worden. Je kunt tijdens het bestellen een keuze maken uit een pakketpunt bij jouw in de buurt.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bekijk de bezorgkosten per land.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, je kunt je bestelling ook afhalen bij ons magazijn in Someren. Je kunt dit tijdens het bestellen aangeven. Je krijgt van ons bericht wanneer de order bij ons klaar staat om opgehaald te worden. Kijk van tevoren naar de openingstijden van onze winkel. Neem alstublieft je factuur of het factuurnummer mee die je per e-mail van ons hebt ontvangen.
Afhaaladres
Bogaart Tuinmeubelen
Kerkendijk 92A
5712 EW Someren
Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren ook in België, Duitsland en Luxemburg.
Kan ik de leverdag nog wijzigen?
Kleine bestellingen die met PostNL bezorgd worden, kunnen gewijzigd worden als ze nog niet in ons magazijn verwerkt zijn. Laat het ons zo snel mogelijk per e-mail weten als je de leverdag wilt wijzigen.
Kan ik mijn adres nog wijzigen?
Heb je per ongeluk een verkeerd adres opgegeven, of wil je het adres wijzigen?
Voor kleine bestellingen die nog niet verwerkt zijn in ons magazijn, kunnen wij dit voor je aanpassen. Laat het ons dan zo snel mogelijk per e-mail weten. Wil je je adres nog aanpassen nadat de bestelling verwerkt is? In de meeste gevallen kun je dit zelf aanpassen via de track-en-trace link die je aan het einde van de dag van ons krijgt toegestuurd.
Voor grote bestellingen kan het adres niet altijd meer aangepast worden. Laat het ons zo snel mogelijk weten wanneer je het bezorgadres wenst te wijzigen.