Bestellen

Vragen over bestellen

Wat is de levertijd?

Wij bezorgen met PostNL pakketserviceOnze producten worden verstuurd met PostNL of een vrachtvervoerder (bij grote bestellingen, op afspraak). Als je onze voorraadkussens op werkdagen voor 15.00 uur bestelt, dan worden je kussens dezelfde dag verzonden en heb je ze in de meeste gevallen de volgende dag al in huis. Kussens die niet op voorraad zijn worden direct in bestelling gezet bij de leverancier. De verwachte levertijd staat dan bij het product vermeld. Houd er rekening mee dat dit een indicatie is. Soms kan een levering vertraging oplopen doordat er extra drukte op de productieafdelingen van de leveranciers is, of omdat de stof tijdelijk niet voorradig is. Je vindt bij de omschrijving van het product een zo specifiek mogelijk indicatie over de levertijd.

Indien een levering onverhoopt langer duurt dan de aangegeven indicatie, heb je altijd het recht om de bestelling aan te passen of te annuleren.

Zondag bezorging

Gedurende de drukste maanden van het jaar van april tot en met juli bieden wij in samenwerking met PostNL ook bezorging op zondag aan.* Wanneer je voor zaterdag 15:00uur bestelt, heb je de mogelijkheid om de order zondag al te laten bezorgen. Bezorging op zondag kost €5,95 bij bestellingen boven de €50,00 en €12,50 bij bestelling onder €50,00. Zondagbezorging is een extra leverservice met de volgende kenmerken:

  • PostNL levert je pakket op zondagmiddag. Je ontvangt een track en trace code met levertijdindicatie.
  • Ben je op zondag niet thuis? Dan probeert PostNL het maandag nogmaals. De kosten voor zondaglevering worden niet vergoed.
  • Kosten voor zondagbezorging worden bij retourneren van een order niet terug overgemaakt.
*Niet altijd beschikbaar

Belangrijk: levertijden en bezorgindicaties zijn nooit gegarandeerd. In drukke periodes en bij onvoorziene omstandigheden kan er bij PostNL en andere pakketvervoerders vertraging ontstaan.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?Plaats de producten die je wilt bestellen in de digitale winkelwagen. Daarna vul je je gegevens in en kies je een betaalmethode. Je kunt ook een account aanmaken. Met een account kun je later altijd je bestelling terugvinden en kun je nieuwe bestelling nog gemakkelijker plaatsen. Bestellen zonder dat je een account aanmaakt is uiteraard ook mogelijk.
 
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen? Ben je een artikel vergeten bij je bestelling? Of heb je per ongeluk toch de verkeerde kleur gekozen? Zolang je order nog niet is ingepakt, kunnen we de order nog wijzigen. Bel naar de klantenservice of stuur een e-mail. Houd er rekening mee dat door de aanpassing de order misschien niet meer op dezelfde dag verstuurd kan worden.

Als de order al ingepakt is, dan kunnen we deze helaas niet meer voor je aanpassen. 
Hoe annuleer ik mijn bestelling?Heb je een order geplaatst, maar zie je er toch liever van af? Geen probleem. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Zolang je order nog niet ingepakt is, annuleren we je order en krijg je zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug.
Hoe worden mijn gegevens beveiligd? Onze website maakt gebruik van een gecertificeerde SSL beveiliging. Dat betekent dat de gegevens die je invoert tijdens je bestelling niet kunnen worden onderschept door kwaadwillenden. Wij zullen je gegevens nooit verstrekken aan derden en alleen gebruiken voor het afronden van je order. Lees ook ons privacy statement hierover. Je creditcard- en bankgegevens worden via je eigen beveiligde bankomgeving (iDeal, Bancontact en vooruitbetaling) of via de beveiligde omgeving van onze betalingspartner Buckaroo Payment Services (credit card) verwerkt. De beveiliging van deze gegevens is daarmee in professionele handen.
Wat betekent de voorraadstatus ‘Volledig uitverkocht’? Producten met de status ‘Volledig uitverkocht’ verwachten we binnenkort niet meer binnen te krijgen. Je kunt deze producten dan ook niet meer bestellen.
Menu