Garantie

Vragen over garantie

Wat voor soort garantie heb ik?

Op al onze producten heb je standaard 1 jaar garantie. Staat bij een product een andere garantietermijn vermeld, dan geldt de vermelde garantietermijn.

Wat valt onder garantie?

Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant. De volgende zaken vallen onder garantie:

  • Fabricagefouten
  • Materiaalfouten
Wat valt niet onder garantie?

Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant. De volgende zaken vallen niet onder garantie:

  • Invloeden op het product van buitenaf (schimmel, spot, textielverkleuring)
  • Scheuren in stof
  • Slijtage
  • Ritsen
Ik heb een klacht of probleem. Hoe lossen jullie dit op?

Het kan zijn dat je een probleem of klacht hebt over een levering of over een product. Dat is vervelend en dat willen we graag voor je oplossen. Wij hechten er waarde aan dat je tevreden bent over onze producten en service. Daarom kijken we samen naar een passende oplossing.

Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, vragen we om de klacht of het probleem altijd per e-mail aan te melden. Ons e-mailadres is klantenservice@tuinkussenshop.nl. Voeg alsjeblieft de volgende informatie toe, zodat wij direct aan de slag kunnen met een oplossing.

  • Factuurnummer van de bestelling
  • Naam of artikelnummer van het product (in geval van probleem met product)
  • Een of meerdere foto's (in geval van probleem met product)
  • Beschrijving van het probleem of de klacht

    Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen één werkdag te antwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht je het op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Tuinkussenshop.nl bij is aangesloten.

Menu