Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats de producten die je wilt bestellen in de digitale winkelwagen. Daarna vul je je gegevens in en kies je een betaalmethode. Je kunt ook een account aanmaken. Met een account kun je later altijd je bestelling terugvinden en kun je nieuwe bestelling nog gemakkelijker plaatsen. Bestellen zonder dat je een account aanmaakt is uiteraard ook mogelijk.
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Ben je een artikel vergeten bij je bestelling? Of heb je per ongeluk toch de verkeerde kleur gekozen? Zolang je order nog niet is ingepakt, kunnen we de order nog wijzigen. Bel naar de klantenservice of stuur een e-mail. Houd er rekening mee dat door de aanpassing de order misschien niet meer op dezelfde dag verstuurd kan worden.
Als de order al ingepakt is, dan kunnen we deze helaas niet meer voor je aanpassen.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Heb je een order geplaatst, maar zie je er toch liever van af? Geen probleem. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Zolang je order nog niet ingepakt is, annuleren we je order en krijg je zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug.
Hoe worden mijn gegevens beveiligd?
Onze website maakt gebruik van een gecertificeerde SSL beveiliging. Dat betekent dat de gegevens die je invoert tijdens je bestelling niet kunnen worden onderschept door kwaadwillenden. Wij zullen je gegevens nooit verstrekken aan derden en alleen gebruiken voor het afronden van je order. Lees ook ons privacy statement hierover. Je creditcard- en bankgegevens worden via je eigen beveiligde bankomgeving (iDeal, Bancontact en vooruitbetaling) of via de beveiligde omgeving van onze betalingspartner Buckaroo Payment Services (credit card) verwerkt. De beveiliging van deze gegevens is daarmee in professionele handen.